08.12.2010

God morgon!
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 6 så att jag kan gå ner, för idag blir jag hämtad av dana..
Mamma är sjuk så nu ska jag jobba i köket och laga lite mat...
Måndag och tisdag denna vecka så har jag varit på ett av annexen som heter viveln...
Det har varit trevligt förutom i måndags eftersom att jag jobbade från 8.30 till 17.30 och med detta så var det jag som skulle låsa och larma helt själv...
Jag tycker inte att detta är okej för att jag är bara vikarie...
Men det gick ju bra ialla falll och det var inget inbrott under natten så då antar jag att jag lamade byggnaden...

Nu resterande dagar av denna vecka så ska jag vara i köket och jobba...
så jag ska upp klockan 5 idag, torsdag óch fredag...
Men det är lungt...
Jag gillar att vara i köket...
Där vet jag ialla fall vad jag gör....
Tror jag?
hahaha men men nu ska jag dricka min kaffe och sedan gå ner till porten...
See ya !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0