23.04.2010 fortsättning

Hello
Nu sitter jag i soffan och ska strax följa med älsklingen på en sväng i bilen XD
Idag var det en hetsig dag med massor att göra och lite tid att göra allt detta på...
Men men jag var även tvungen att åka till tandläkaren idag oxå, jag hade tid klockan 09.25..
Och jag kom därifrån vi 12 tiden, men folket som var kvar på praktiken var super snälla och beställde mat till mig oxå så för mig var det bara att käka när jag kom tillbaka...

Men jag hade inte ett enda hål i tänderna ag bade lite tandsten dock men det har ju typ alla...
Men jag har inte haft ett enda hål i mina tänder i hela mitt liv, så jag känner mig mycket duktig eller så är det bara bra gener,...
Men men nu ska jag ta och åka men vi ses imorgon..

PS. jenni jag har fixat låten men jag har inte skickat bilderna...=D
See Ya!!!


Kommentarer
Postat av: Jenni

fy fan va bra du e gumman

2010-04-23 @ 21:30:24
URL: http://sokura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0