18.04.2010

Hello
Detta inlägg blev ett sent inlägg, sorry för detta men jag har inte haft datan framme för än nu..
Dagen har varit lugn, jag och sara har spenderat dagen med att ligga och softa framför TV:n..
JAG STÄDADE INTE MIN GARDEROB IDAG HELLER!!FY MIG!!!
Men jag ska fan göra detta denna vecka annars blir jag besviken på mig själv...
Nåja Tindra(saras kusins hund) kom över på en vsit oxå...
Thiara och Tindra gick jättebra överens förutom att tindra var väldigt nervös...
Men dett var ju inte så konstigt med tanke på att tindra är en liten "råtta"...
Men men efter att hon hade åkt hem och även thiara lika s så tog ag en sväng med dammsugaren...
Älsklingen diskade och sedan så luggade vi lite mer framför TV:n...

Nyss kom jag hem efter att ha tagit en sväng med älskling och polaran...
Så nu är det dax att gå och lägga sig för natten...
Imorgon så ska man ju upp kl 5 och sedan är det praktik...

See Ya!!!


Kommentarer
Postat av: Timtiril

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-04-10 @ 19:40:59
URL: http://timtiril.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0