16.04.2010

God morgon!
Nu sitter jag i soffan och njuter av mitt morgon kaffe, jag har även TV:n igång på Amarican Choppers...
Me Love That Show...
Igår kväll så gjorde jag klart alla skisser till mitt design arbete så idag i skolan ska jag göra dom sista två sidorna som återstår...
Sen ska det bara vara att redovisa mitt arbete...
Detta känns ganska så bra och jag gillar mina skisser...
jag hoppas att min lärare tycker detsamma..

Senare idag så kommer Thiara, jag ska sitta hundvakt i helgen igen, Jag är så lycklig...
Hon är den bästa hunden som finns...
Men vi får se vilken tid som det blir att hon kommer...

Nåja nu ska jag börja att göra mig klar för att gå ner till bussen...
See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0