14.04.2010 fortsättning

Hello
Nu sitter jag hemma och chillar i soffan..
Idag hade jag engelska, när jag kom till soklan så visade det sig att för ovanlighetens skull så kollade vi på en film idag..
(Nu har vi kollat på film i ca 5 lektioner i sträck)
Och nu börjar jag att undra hur min lärare ska kunna betygsätta i detta ämne....
men men det är väl hennes problem men jag hioppas att man inte får dårligt betyg för att sitta i ca 2 timmar och kolla på film =P.

När filmen var slut så gick jag till designen och hämtade A3 papper så efter middagen ska jag börja att fixa/teckna på det sista ..

Sedan åkte jag till gullmarsplan och köpte en vanilla latte och en ostmacka...

När jag kom hem så ställde jag mig och diskade, sedan efter detta så gick jag och vilade i ca 1½ timme, och detta var super skönt...

Men nu ska jag snart äta middag sedan är det bara att sätta igång och plugga...

See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0