13.04.2010 fotsättning

God kväll!!
Nu sitter jag i sängen med min älskling brevid mig
(han halv sover just nu)
Och det gör väl jag med inom kort...
Men iaf, idag var en ganska så bra dag allt ha rullat på bra utan några större probelm en bil in och en bil ut..
Så det har blivit en del bilar idag, men inte allt för stressigt...

Sedan när det var ca 20 minuter kvar till jag slutade så gjorde jag en modell av min design uppgift med hjälp av grabbarna på praktiken...
Så nu har jag mina bilder, och jag ska bara göra "boken" som jag redovisar mitt arbete i, men jag ska hämta A3 papper imorgon från skolan så att jag kan börja att teckna när jag kommer hem...
Men så här ser iaf en typ modell av bordet som jag ska skriva och teckna om...

tre stycken däck med fälg samt en bordsskiva av glas...

Så som sagt imorgon ska jag börja att skriva om mitt bord, så jag måste tacka grabbarna som gjorde detta möjligt TACK!!!!..

Nåja sen när jag väl hade bytt om och sprungit till bussen så gick jag och jenni in på pressbyrån och köpte glass idag igen, men glass kan man ju inte få för mycket av enligt mig iaf...

Sen när jag kom hem så har jag inte gjort ett piss, bara suttit och slappat..

Men imorgon blir det engelska i skolan, vi får se hur roligt detta kommer att bli..

See ya!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0