11.04.2010

Hello
Nu är jag hemma igen efter att ha varit hos älsklingens pappa för att rensa ut lite av älsklings saker...
Men nu så är det typ klart han ska bara hämta sakerna vid ett senare tillfälle...

Idag var iaf sista dagen på lovet och imorgon så är det dax att börja gå upp klockan 5 igen..
Men det ska bli skönt att börja jobba igen...
Och eftersom att jag har en så snäll pojkvän så får jag och jenni skjuts till praktiken...
Det är ju skönt att slippa åka kommunalt...

Min fortsatta kväll kommer att bestå av att nörda mig lite med facebook och sen ska jag göra mig klar för att gå och lägga mig, sen ska jag sova för natten...

See Ya Later!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0