09.04.2010 fortsättning

Hello
Kolla min nya header, vad tycker ni...
Jag gillar den och jag måste säga att sara har gjort ett underbart jobb med att fixa och hjälpa mig...
Men imorgon så ska jag få mitt hår klippt av henne och då kommer vi att ta lite bilder av mig och eventuellt göra ännu en header då..
Så då blir det även ett x antal nya bilder i mitt album...
Och dessa kommer att vara tagna med en systemkamera...
There is gonna be good shit mann...

Idag var som sagt jag och sara och gymmade, och jag tycket att det gick skit bra...
Vi höll på i en timme sedan tog vi en promenad hem till sara för att hämta lite grejjer..
Sedan åkte vi vidare hem till mig för att duscha och sedan käka middag med efterrätt...

Och nu sitter vi i soffan och luffa och kollar på Blade...
Snart kommer väl älsklingen hem med sällskap av raimo...

Hahah jag måste visa en rolig video som sara visade mig, så himla dålig humor!!!



haha så himla rolig kolla på hela...

See ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0