03.04.2010

Hello
..På er alla där ute, idag är det lördag och jag sitter hemma i soffan och kollar på Tv 4 fakta...
Jag är lite av en"dokumentär Nörd" jag gillar att kolla på coola och intressanta dokumentärer...

Jag gick upp klockan 7 imorsen för att gå ut på en kort promenade med Thiara för att jag hörde att hon gnällde lite ochdå antog jag att hon var lite kissnödig...
Sen när vi kom hem igen så gick jag och la mig på sängen igen för att ta det lugnt nån timme...

Just nu sitter jag hemma själv för att älsklingen och Thiara är ute och springer lite ärenden...
Han skulle åka och hämta och samt montera nya fläktremmar på bilen...

Sen lite senare ska vi åka hem till min pappa för att äta lite middag med honom och hans sambo och hennes mamma som är i sverige...
Hon kom hit från finland antingen igår eller i förrgår...
Detta ska bli trevligt tycker jag, och Thiara ska även få följa med hem till dom...

Men vi ses senare när jag kommer hem igen...

See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0