02.04.2010

Hello
Nu är vi hemma igen efter en dag med en del bil åkande...
Men först ska vi börja med lite saker från igår kväll..

Igår när jag kom hem så möttes jag av en super lycklig hund vi dörren...
Thiara ska vara här i helgen för att min bror och hans tjej som äger hunden har åkt bort över helgen...
Så då är hon hemma här i stockholm med mig =)...
Sedan när det var dax för lägg dax, men innan sängen så gick jag ut på en promenad med Thiara så att hon skulle få kissa av sig...
Sen när vi kom hem så försökte jag att få liv i älsklingen som låg och sov på soffan, MEN detta var ett omöjligt uppdrag, så han fick tillbringa natten på soffan...
Men ag klagar inte, jag fick ju hela sängen för mig själv....

Men i morse så kom min oroliga mamma in och frågade om jag och älsklingen hade bråkat, men så var ju inte falle så jag berättade för mamma att jag inte hade kunnat väcka älslingen så han fick ligga kvar på soffan, och jag kände att jag inte hade någon lust att sitta och tjata halva natten...

Jag gick upp klockan 10 imorse och käkade frukost, sedan smsade sara och frågande om jag ville leka med henne, och självklart sa jag ja...
Hon kom hit och strax efter detta så åkte vi till älsklingens jobb för att fixa våran trasiga bil...
När detta var fixat och klart så tog vi en tripp förbi min morbror och hälsade på och samt fick en kopp kaffe...


Men nu är vi hemma igen iaf och kollar på TV,...
Imorgon så ska jag, älsk och Thiara åka hem till min pappa för att åta middag...

See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0