01.04.2010 fortsättning

Hello
Nu sitter jag i soffan efter att ha ätit middag, och innan middagen så låg jag och vilade ett tag..
Idag har det varit praktik och det har varit lite bilar idag, men vi var klara till kl 3 iaf...

Igår så var vi och åt middag med älsklingens släkt, hans farmor fyllde nämligen 90 år igår...
Men själva maten var kanske ingen WOW upplevelse enligt mig...
Men sällskaoet var mycket trevligt...
När vi sedan skulle åka hem så gick bilen sönder, två remmar gick av och tog generator fästet med sig på köpet...
Så älsklingesn pappa kom och bogserade oss hem till parkeringen...
Så inatt har jag och älskligen sovit 3 timmar inatt inte så roligt att vara helt förstörd hela dagen på grund av trötthet...
Men ikväll är det Vampire Diaries och efter detta ska jag nog gå och lägga mig för natten...

Nu nu ska jag kolla på tv...
skriver imorgon igen!!

See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0