31.10.2009

Hello
Jag har tyvärr inte så mycket att skriva om, min går dag var ganska händelselös...
Jag satt mest och kollade på tv, pratade länge och väl med fru Lundin i telefon...
Efter en stund blev jag jätte sugen på något så jag gjorde mig en milkshake med fäska blåbär i, hur gott som helst...



Senare på kvällen runt 22 tiden så kan Älskling hem från jobbet, det blir ganska kraftig övertid nu under högsäsongen...
Men vi gick och la oss närtan på en gång så det vara inte så mycket sällskap, men men vad ska man göra...
Och nu har den första "bus eller godis" varit och pligat på dörren, vet inte om jag orkar att öppna dörren, för vissa av ungarana har inte ens klätt ut sig så tror dom att man ska ge dom godis.
Ne inte av mig ialla fall...

Nu har jag inte så mycket mer att skriva för tillfället, skriver kanske senare och berättar om min dag...

______________________________________________
fortsättning...

Hittils har det varit ca 4-5 grupper med ungar som har plingat på dörren för att få godis, och en person av ca 10 har varit utklädd , barnen i mitt område är så jävla lata...
Jaja till middag blev det kryddiga köttbullar med makaroner och så gjorde jag en liten sallad med en tomat och lite ruccula jag kryddade med salt och peppar och som slut piffen hade jag olivolja och vinäger på...



När jag hade ätit klart så kom Älsklig hem och idag har han tagit vaccinet mot svininflensan men han mådde inte jätte bra efter det, han berättade att han hade blivit jätte yr och sedan illamående, sedan hade han typ svimmat och varit borta i ca en minut, när han vaknade så spydde han...
Så jag känner mig lite skeptisk mot att ta denna spruta...
Nåja nu verkar han må lite bättre, nu har han bara ont i armen...
Nu ska jag kolla färdigt på "sjätte sinnet" och efter det ska jag åka med Älskling till en kompis garage...

Så detta får bli allt för idag, trevlig fortsatt kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0