29.10.2009

Hello
Idag har jag varit i Högdalen och simmat lite mid lillasyster min...
Jag hade lovat henne ett vi skulle simma under höstlovet så då gjorde vi det idag, det var roligt men det negativa var att det var så himmla mycket folk, men det var ju kanske lite korkat att åka och simma på höstlovet vad kan man förvänta sig?
Hur som helst så simmade vi i typ 45 minuter sedan kände jag att jag inte pallade med alla små ungar som skvätte omkring, så jag och L kravlade oss upp ur bassängen och skuttade in i bastun en stund...
Efter det var det dax att äta lite mat så då gick vi till söders´s kebab och pizza...
Med mat i magen så tog vi en promenad till Älsklings jobb och sa hej...
Blev ingen långvarig visit tyvärr för dom hade ganska mycket att göra med däckbyten mm.
Så jag och L gick vidare till bussen och åkte hem...

Inte så mycket hände när man kom hem, jag la mig på soffan och kolla på tv (mest zappande) men sen kom mamma hem och då så frågade hon om vi ville ha glass och bär, och glass kan man inte direkt säga nej till så det blev hela två skålar med den utsökta glassen...



Ser det inte bara för gott ut, det tycker jag ialla fall och det var super gott...

Jag kom oxå på att jag och Älskling har varit tillsammans i 2 år och 2 månader idag, shit vad tiden bara rinner iväg...

Jag måste oxå säga super mega jätte TACK till Fru Lundin som har fixat ikonen som jag kommer att ha i slutet av mina inlägg, jag tycker att den är skit snygg...

Nåja nu får det räka för idag, god natt och sov gott







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0