28.10.2009

Hello
Nu sitter jag här hemma och tänkte visa hur min går dag urartade när Fru Lundin tittade över...
Kvällen började med att vi drack kaffe och snackade lite skit, sedan visade jag vad jag hade köpt för grejjer i liljeholmen när jag var där
Efter det satte vi oss ner och fixade ansiktsmasker, super kul...
Och så här såg detta ut;


När vi hade tvättat bort kladdet så var det dax för påfyllning av kaffet och en röka för min del, Fru Lundin gjorde mig sällskap och när vi sedan kom in så vill Damen utforska min sminkväska för att hon var nyfiken på vad den innehöll, sagt och gjort hon raidade min sminkväska och började sedan att sminka sig och det urartade med att jag fick spöka ut henne, och det var as roligt och resultatet blev oroväkande likt en viss person som jag INTE kommer att nämna vid namn...

 
   

LIKA SOM BÄR

Eller har jag fel?

Nåja Fru Lundin har fixat en ikon till mig som jag kommer att ha längst net på mina inlägg när hon har skickat den till mig... Tack gumman för hjälpen, för jag suger på nästan allt som har med datorer att göra...

Rock on!!!


Kommentarer
Postat av: Frida :)

haha gumman ?vem e det på bilderna (A) känner inte igen människan :P haha :D men hur gör vi emd din ikon ? hmm vet inte hur jag skall skicka den via din majl ? <3

2009-10-28 @ 17:35:44
URL: http://frulundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0