26.10.2009

Hello
Så är det första dagen på höstlovet, mycket skönt men jag hade lite jobbigt att sova inatt...
Jag var upp klockan 8 i morse och då var mamma oxå uppe...

Jag fick träffa R och V´s super söta dotter igår som föddes här nu i septeber så det var en jätte liten plutt som låg där i famnen och bara stirrade...
Där har man lyckats att få en riktigt söt bebis...



Idag har jag och mamma och L varit till liljeholmen för att shoppa lite, jag är så glad att dom har öppnat ett köpcentrum där för det tar bara 10 minuter med bussen dit...
Så idag har jag köpt lite nytt
smink så som Fondation, puder och Roushe från H&M;



Ett bälte från Ginatricot;



En ny kalender och lite pennor från Akademibokhandeln;



En ny plånbok från Deichmann;



När vi hade gott runt en stund så tog vi en fika, jag tog en latte och hen moccaruta...

När vi kände oss klara så åkte vi hem...
Nästan på en gång så satte jag mig ner för att skriva i lite datum i min nya kalender...
Sen har jag inte gjort så mycket mer, imorgon så ska jag ev. åka till mammas jobb och sminka henne för dom har nån form av rock fest, så då ville mamma att jag skulle fixa hennes smink och hår...

Ne nu ska jag plugga lite, måste söka lite info om kaffebönor inför mitt projektarbete, sen ska jag nog duscha...
Sen ska jag kolla på scary movie på tv400
Trevlig fortsatt kväll..

Rock on!!


Kommentarer
Postat av: Frida

fina saker :D ses i veckan gumman :) <3

2009-10-26 @ 23:51:14
URL: http://frulundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0