22.10.2009

Hallå hallå
Nu är klockan 21 08 och det är bara några timmar kvar till fredag....
Det är ju alltid skönt med fredag men nu är det oxå ett till plus, nästa vecka är det ju höstlov...
Det ska ju bli superskönt att bara vila ut under en vecka...
Så vi får se vad man ska hitta på men min första prioritet är att börja att skriva på mitt projekarbete...

Jaja nu till dagens händelse..
Idag så var det praktik dax igen, men jag har inte mått så bra idag, redan när jag vacknade så mådde jag jätte illa och hade ont i magen...
Så jag ringde till mamma och pratade, och då påminde hon mig om att det kommer att bli mycket sjukanmälningar på min tidsplan från skolan...
Så jag gick till praktiken ialla fall...
Men man märker ju att det är veckan innan löning för att det finns inte så mycket att göra under dagarnar...
När det var dax att sluta så fick jag skjus hem av P hem för han åker ändå förbi här när han åker hem...
Mamma och R var hemma när jag kom hem och så frågade dom om jag ville följa med till liljeholmen för dom öppnade ju liljeholmens köpcentrum idag och dom hade massor med öppningserbjudanden i alla affärerna...
Men det jag behövde ha fanns inne på H&M så vi gick dit...
Jag köpte en Garnier face skrub, en lipsyl och en ny halsduk...

     

Och så ville jag vara snäll mot min mamma så hon fick en kjol som hon ville ha, och jag tyckte att den inte var så dyr så då köpte jag den till henne...

När vi senare kom hem vid typ klockan 19:30 och då var det dax att äta middag och sedan så har jag bara suttit och tagit det lungt...
Och nu har Älskling oxå kommit hem så det är ju extra trevligt...
Men nu snart ska jag gå och lägga mig för jag mår fortfarande inte bra, plus att jag känner mig trött och hängig...
Men nu ska jag sluta skriva...
men ni som läser får ha det så bra så länge så skriver jag snart igen..

Rock on!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0