20.10.2009

Tisdag idag då, jag hade en jätte jobbig dröm inatt..
Jag drömde att jag jobbade alla dagarna och att det var fredag idag och drömmen kändes så verklig så när klockan ringde kl 6.00 idag på morgonen så var det första jag var tvungen att göra var att plocka fram kalendern i mobilen och kolla vilken dag det var idag, och snopen som jag blev så var det bara tisdag idag och på blev jag lite deppig, men men det är ju bara att hålla huvudet högt och gå upp och fixa mig...
sedan jag jag kom till praktiken så möttes jag av en kund på en gång som ville lämna in sin nissan pickup...
Så då var det dax att ta fram leendet och se hyfsat morgon pigg ut...
Efter att kunden gick så fick man gå och fixa så att en av grabbarna kunde köra in den åt mig, för jag har ju inte körkort (än) och då vill jag helst inte sätta mig och köra en repfri nissan som är stor som ett hus...

När bilen var klar så fanns det inte så mycket mer att göra så jag satte mig ner och muppade mig med E och J...
helt från ingenstans så började jag att skriva en saga om hur J har svårt att gå upp, och den urartade så pass att J blev alkis och hade en pundrapolare, och älvan Tingeling försökte lägga in J på Rehab MM...

Klockn halv 5 var det dax att rulla hemmåt, jag gick av en station innan den jag igenkligen skulle av på så jag fick promenera lite...
När jag väl var hemma efter 20 minuter så var det dax att köra lite Yoga och rulla runt med Pilatesbollen...
Japp jag har börjat med Yoga och Pilates så att jag ska bli fitt for Fight inför studenten och studentskivan...
Plus att jag känner att jag måste fåner min vikt lite för att jag ska må bättre med mig själv och för att min hälsa ska bli bättre...
Och om jag fortsätter såhär så tror jag att jag kommer att lyckas ganska bra med mig själv...

Och det typ sista jag hade bvar som jag skulle göra var att käka middag med familjen och sedan ta en kaffe, och nu kände jag oxå att jag måste uppdatera lite på bloggen oxå, och ser man på här sitter man och skriver i massor om vad som har hänt denna dag så jag ska nog slänga in en bild på mig som är tagen ganska nyligen...
Man måste ju få vara lite ego ibland eller?



Ja ja nu tror jag att det får vara nog för idag annars kommer väl folk att bli galna...
Men ha det gött så får vi se när nästa inlägg blir 
pöss på er alla 

Rock on!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0