11.10.2009

Oj Oj Oj...
Nu har jag inte skrivit på nästan en månad...
FY PÅ MIG!!!

Så nu kände jag att det var dax att skriva igen för jag har till och med fått klagomål om att jag var varit jävligt dålig på att uppdatera min blogg...

Så i fredags var det fest, träffade massor med folk som jag inte har träffat på länge så det var trevligt, synd bara att vissa inte kunde hålla sams och sedan var dom tvungna att dra så man fick inte så så himla mycket av dom...
Men som tur var det ju andra åsom stannade kvar tills långt in på natten (01.30)...

Sedan på lördag så va man lite långsam kan man säga, huvudet kändes lite tjockare än vanligt...
Men det gick ju över och senare på dagen så kom frida över och tog en fika med mig och då hann vi att snacka lite skit och bara umgås...
Senare samma kväll så var det dax att svulla lite, Älskling köpte med sig pizza hem och det käkade vi medans vi kollade på Hannah Montana....
Mer än så hande inte denna kväll...

Och idag har det inte hänt så mycket, familjen kom hem från landet och Älsklig har dragit iväg för att träffa en polare, medans jag stannar hemma och nördar mig framför datorn som jag inte har gjort på nästan en månad...

Jag nördar min mest på Facebook då jag har gått med i FarmVill och Island Paradise...

Så detta var min helg, och jag ska försöka att bättra mig med uppdateringen det är inte okej detta...

Rock on!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0