30.11.2009

Hello
Måndag och början på en ny och fräch vecka...
Ganska så händelse lös dag dock, men vad ska man göra..
Super tråkigt väder med regn och moln, och bara allmänt ruggigt...
Jag är så trött på allt regn och piss väder, nu vill jag har snö och mys pys så som det ska vara på vintern men det kommer väl antagligen inte att hända...
Man får väl ha överseende med tanke på att det är sverige som vi lever i, men jag ska inte klaga jag gillar detta land om man bortser från regnet...

Dagens bild!


Nåja, jag är så himla trött...
Så jag tror att det blir att äta middag och sedan gå och lägga sig, och burra ner sig bland täcken och kuddar och sussa för natten, jag tycker ialla fall att det låter som en bra idé...
Menmen imorgon kommer min yrkesvägledare från skolan och ska göra en utvärdering på mig och Jenni med Chefen...
Och jag känner inte att jag har någon lust överhuvudtaget att träffa honom, men det är ju inte jag som bestämmer detta...
Så det är väl bara att pina medans han är där...

Dagens låt!

Jason Derulo : Whatcha Say

Trevlig fortsatt kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0