29.11.2009

Hello
Så är det söndag och jag vet inte om jag vill att det ska vara söndag vill ju ha längre helg för att sova ut, har ju varit en ganska händelsefull helg om man tänker efter...
Men dagens händelser var ju att jag och älskling åkte ut till ekerö för att ha ett advents fika med hans släktingar, och detta var ju väldigt mysigt...
Jag känner mig så välkommen när man träffar dom...
Och det är ju bra, så att man inte är hatad av dom när man är tillsammans med deras son/kusin/barnbarn mm.
Så nu har jag käkat årets första Lussebulle och det var jätte gott...
Dock åt ju både jag älskling fler än en så man kände sig lite illamående på slutet...

Dagens bild/bilder!




Sedan när vi kom hem så kom jag på att jag och älskling har varit tillsammans i 2 år och 3 månader idag, så nu är det inte långt kvar till 2 ½ år och inte heller 3 år...

Under denna helg så har både mamma och R legat hemma och varit dåliga, detta är nog troligt en influensa men jag vet inte om det var svininfluensan, men jag värkar ha klarat mig ganska bra...
Hoppas jag ialla fall, jag känner mig inte dålig iallafall...

Nåja imorgon så är det tillbaka till praktiken och detta ska oxå bli roligt...
Men alla där ute får ha en fortsatt trevlig Första Advent!

Dagens Låt!

Papa Roach : Hollywood Whore

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där låten hade idioten som ringsignal på mobilen :/ samt väckarklocka ...

2009-11-30 @ 00:07:42
URL: http://frulundin.blogg.se/
Postat av: Emilia Svärd

okej men jag tyckte att den var bra så den fick bli dagens låt sen skiter jag i om idioten hade den som alarm signal...

Han kan flyga åt fan!!!

det är han som låten handlar om...=P

2009-11-30 @ 11:36:19
URL: http://nooshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0