28.11.2009

Hello
Lördag och shopping dag oxå under min och Fru lundins shopping runda i Farsta så gjorde jag av med 1100 kr på julklappar, men jag har inte köpt till pappa och älsklig...
Men jag har inte glömt dom för det jag vet vad dom ska få, men jag får vänta till den sista och köpa dom eller till dec när jag får pengar nästa gång...

Dagen bild/bilder!

Fru Lundin inne på H&M med en jätte pälsmössa på huvudet, och en super cool pose!

 
Fru Lundin och jag njuter av en café latte på Wayne's coffee i Farsta!

Igår var ju jag och älsk + våra kompisar på bio och såg New Moon, jag tyckte att den var super bra men inte två av min killkompisar dom typ sov under filmen...
Men jag säger en sak bara, man måste se denna film för att veta vad som kommer att hända i nästa film som heter Eclips...
Och jag längtar tills Eclips premiären...
Innan bion så var vi och handlade sängkläder på Jysk och även käkade pizza...
Men jag tycker att det var en lyckad kväll...

Imorgon så kommer jag och Älskling att åka ut till ekerö för att gå på adventsfika hos hans kusiner...
Det ska bli roligt...

Dagens låt!

Savage Garden : Two Beds And A Coffeee Machine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0