27.11.2009

Hello
Sitter hemma nu ska börja att göra mig iordning snart för att vara redo när älskling kommer hem så vi kan åka till Jysk på en gång...
Sedan är det dax för bio och jag ser jätte mycket fram emot detta, en polare till mig och älskling bokade 5 st platser/biljetter till halv tio bion för han kollade på kvart över nio först men där var det fullsatt...
Många som vill se New Moon...

Fick sluta tidigare idag för att alla på företaget var bortbjudna på jullunch och jul middag hos våra glasgrossister så då stängde Chefen företaget tidigare idag...
Men jag säger inte emot, det är ju alltid skönt att sluta tidigare på fredagar...

Dagens bild/bilder!





Bilderna är tagna igår då Elvis låg och sov och sedan så hoppade jenni in i bliden när jag fotade...

Dagens låt!

Paramore : Decode



On My Way And How Do I Look?


Jag skriver om bion imorgon, trevlig fortsatt dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0