26.11.2009

Hello
Sitter här och luffar framför datorn på praktiken, inte mycket har hänt idag men men det är sånt som händer....

Pratade men älskling idag och nu har det blivit ändrade planer angående Jysk besöket som var planerat till på lördag, nu kommer det att bli av imorgon (fredag) istället pga att älskling kände att det skulle bli för stressigt om vi tog det på lördag...
Så imogon på eftermiddagen så ska vi dit och shoppa nya sängkläder...
Sedan på kvällen så blir det bio med hela gänget, och jag är redan jätte sugen på att se New moon och känner att jag vill se den idag...
Men men det går inte...


Dagens bild

Nåja och sedan på lördag blir det shopping me Fru Lundin, och på söndag blir det middag med Älskligs släkt..

Nåja, Igår så tror jag att jag hade västa oturs dagen, för att när vi hämtade up Fru Lundin i gullmarsplan så gick en av mina naglar sönder ,en av tiparna lossnade ...
Sedan efter att vi varit och hämtat Fru lundins skolbok från T så halkade jag i slänten som var full med lera och jag gled ca 1 meter på mina knän, så naär jag stälde mig upp så vara jag full med lera...
Fucking great!!!!
Men det är ju inget som en tvättmaskin inte kan fixa...
Min idée som jag hade igår med att ha en "dagens bild" varje dag kommer nog kanske att bli både en "dagens bild" och en "dagens låt" låter detta bra Kommentera  gärna ch säg vad ni tycker!
Detta får vara allt för tillfället, ha en frtsatt trevlig dag...


Dagens låt!


Kommentarer
Postat av: jenni

Jag tycker det är en skit bra ide :D din RAAAPare. mohahaha ;P

2009-11-26 @ 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0