25.11.2009

Hello
Löning idag, och det känns bra att ha pengar på kontot igen...
Man känner sig så handikappad när men inte har några pengar...

Idag så tog jag ett kort på morgonen när jag hade anlänt till praktiken, det var sol upp gång och jag tyckte bara att det var super fint, himmlen var i färgerna rosa och orange...



Och så idag så kom jag och jenni på den briljanta idén att ha något som "dagens bild" så från och med nu så ska jag försöka att lägga in en bild varje dag, men jag vet inte hur detta kommer att gå men jag ska försöka ialla fall...

Vid kl 9 så ska jag följa med frida upp till T (hennes puckade x) för att hämta hennes skolbok som hon inte har fått tillbaka och hon ville ha med mig...
Men jag tror inte att det kommer att vara något problem, eller jag hoppas att det inte blir det...
Men vi får se vad som händer...

As bra låt...



Kommentarer
Postat av: jenni

i´m full of amazing ides, so you shuld know ;P

2009-11-26 @ 00:05:08
Postat av: Emilia Svärd

yes you are, and i thank you for that

2009-11-26 @ 11:59:57
URL: http://nooshit.blogg.se/
Postat av: jenni

Hihi :D

2009-11-26 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0