23.11.2009

Hello

Nu har det varit ganska dåligt med uppdatering men det har varit mycket att gör för vi har gjort om i vardagsrummet och i mitt rum så nu är det lite mörkare och murrigare och i vardagsrummet är det nu vita tapeter och ekmöbler, nästan alla möbler åkte ut (eller snarare in i mitt rum) och har bytts ut förutom soffan...
Men den är det ju inget fel på skulle själv vilja ha den...

Nåja jag skulle inte bara sitta och babbla om lägenheten utan nu kommer en uppdatering av några dagar som jag känner är värt att berätta om, så då tar vi oss tillbaka till måndag förra veckan (16/11) då jag gick till praktiken på morgonen som vanligt men denna dag kände jag mig inte så kry som jag bruka men jag brydde mig inte mer om detta och bet ihopp och gick till jobbet ialla fall...
Men efter lunch så blev jag bara dåligare och dåligare och tillslut så orkade jag inte mer så jag sa till Janne (chefen) att nu går jag hem för jag mår jätte dåligt...
Sagt och gjort så gick jag hem, på kvällen sen så gick jag in på toaletten och skulle ta temp för att kolla för det kändes som att jag skulle brinna upp...
Hör och häpna 39 grader så jag gick in i vardagsrummet och sa till mamma att jag hade feber och sedan gick jag och la mig, men jag fick inte så mycket sömn den natten så jag stannade hemma på tisdagen också för att jag fortfarande höll på att brinna upp...
Så jag i princip sov hela dagen för att jag inte mådde bra, men sen efter middagen så känned jag mig bara bättre och bättre, men jag stannade hemma på onsdagen i alla fall...
Men sedan på onsdag kväll så kände jag mig som mig själv igen så jag gick till solan på torsdagen...
Och det var ju tur att jag gjorde det för vi hade MÖSSPROVNING, så nu är studentmössna beställd och klar, och det känns gött nu är det en till sak som är färdig och man inte behöver oroa sig för...

Nåja i Söndags (22/11) var vi på middag hemma hos fredriks pappa och det blev en trevlig kväll med mycket god mat och trevligt sällskap...

Idag då, idag har jag varit på praktiken, och sen när jag kom hem så har jag suttit och pluggat hela kvällen men det måste göras, jag gjorde klart ett fördjupningsarbete om en sekt och jag valde Aum Shinrikyo sekten, mycket intressant att läsa om...

Nåja Sara fixade ju naglar på mig så nu tänkte jag att jag skulle via hur det såg ut och hur det blev när det var klart, jag är super nöjd...

    



Sen vill jag bara lägga uåå en bild på min storebrors super söta katt...



Detta får vara allt för denna uppdatering, sov gott...


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, vilken söt!!

Ser ut att den kan vara släkt med Simbi... :)

Sköldpaddsfärgade har en benägenhet att ha temprament, förvarna honom för det. :)

2009-11-24 @ 00:10:21
URL: http://gonsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0