10.11.2009

Hello
Tisdag idag och idag så stnnade jag hemma från praktiken på grund av att jag har jätte ont i min magen...
Så idag tänkte jag att när jag ändå inte har nått att göra så ska jag sätta mig och plugga, ska skriva lite på mitt projektarbete och sedan kanske börja att skriva på mitt fördjupnings arbete om en Sekt, jag tycker personligen att det är jätte roligt att läsa om olika sekter, för jag själv kan inte fatta att man vill leva på det sättet ibland.
Men men jag har inte riktigt bestämt mig om vilken sekt jag ska skriva om men jag har läst om Scientologerna och om Heavens gate men jag vet inte om jag kommer att skriva om nån av dom...
Men men, igår så var det ju praktik men det tråkiga var att vi hade inget att göra, så man satt och spelade kort och jag vet inte hur många gånger som vi drack kaffe under denna dag...
Nåja nu får det räcka för idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0