Tisdag = skolan

Ja idag på morgonen så kände jag att jag verkligen inte ville gå upp ur sängen, men som man vet så måste man ju göra många saker som man inte tycker är kul...
Då bar det av till skolan och då visade det sig att vi hade schema ändringar och då hade jag bara två lektioner idag, men det tackar man inte nej till när man redan var trött på morgonen...
Sen när jag slutade så åkte jag till min mammas jobb för att möta upp henne och kalle (plast lille bror) för att vi skulle åka till älvsjö för att hämta Rogers telefon på mobile store, för att den hade något el fel som dom har lagat , och efter det så kollade jag när jag kan förlänga mitt abornemang så jag kan få en ny telefon, för jag hade sönder min telefon så jag fick ta min lille brors gamla telefon och den håller typ oxå på att gå sönder, och det är inte mitt fel denna gång...
Dom ringde från swedbank och sa att mitt leg var klart så jag ska åka dit på fredag, och jag är så glad att jag har fått ett nytt nu, jag är bara så jävla trött på att gå omkring med mitt pass i plånboken...

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0