Så var det måndag igen...

Jahapp då vet det måndag och idag var det mycket mer att göra i verksta, mycket roligare än att sitta och glo i väggen...
Så senare när klockan slagit 16.30 så var det dags att åka hem och duscha och sedan äta middag, efter en mycket god middag så satte jag mig framför datorn med den ville bara fucka upp sig hela tidsen och jag blev jätte arg så tillslut ville jag bara kasta den ut genom fönstret, men som tur så gjorde jag inte det...
Sen när jag hade lungnat ner mig lite så kom Fredrik hem och berättade att han hade ramlat ner i smörj gropen på jobbet så han hade ett jätte läskigt märke på armen, med det hade gått bra och det var inte så allvarligt, men han fick en puss på pannan ialla fall...
Och efter kanske en halvtimme efter Fredrik hade kommit hem så plingade det på dörren och då var Frida "in da house"...
Och så var det dax för lite kaffe och sedan en cigg...
Kl halv 9 så skulle Frida börja gå hem och då sa vi hej då, sen gick jag och la mig för att sova för natten, jag var helt slut...

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0