Modell

Idag har jag varit i skolan, och jag och mina klasskompisar hade jätte tråkigt under rasten så vi fotade jätte mycket och hade jätte roligt...

                 



Idag stog jag modell till min kompis (sara) hon fixade mitt smink och mitt hår och jag tycker att det blev as coolt...
Nu väntar jag bara på att jag ska få bilderna så ska jag lägga upp dom här på min blogg, och jag hoppas att ni kommer att tycka att dom är bra annars kan ni bara hålla käften och gå och kommentera någon annans blogg om man inte har något bättre för sig än att klanka ner på andra människor...
Men nu ska jag inte vara så negativ utan positiv och glad...

Tagna med min mobil

  


Jag satt precis och zappade på tv:n när jag plötsligt stannade på ettan då jag såg att en tjej som gick i min skola var med på tv-serien "tonårsliv", och jag blev helt paff...
Men jag tycker att det är kul att det har gått så bra för henne och hennes dotter.. (=


Rock on!

Kommentarer
Postat av: Jenni

för han har blommor i sitt hååår LaLaLaLa....

MYCKER ORGINELLT.. mohahaha

2009-05-20 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0