Många dar

Som titeln kanske säger med sig själv så har jag många dagar att skriva om pga att jag inte har hunnit under veckan och dagarna som har gått, så jag hoppas att ni som tar er tida att läsa i min blogg hoppas jag att ni okar att läsa detta inlägget...

Under torsdagen så var jag och Fredrik hemma hos Raimo och kollade på film, "låt den rätta komma in" och "death race" den första var inte så bra för att den var för långsam och det hände nästan inget och när det väl hende något så var det bara en kort stund, men den som hände var as bra... Jag och Fredrik kom inte hem för än kl 2 eller 3 på natten... så det var bara att gå och lägga sig på en gång...

Fredagen var inte så händelsefull jag var på praktiken och jobbade medans andra människor var hemma och sov, det hade varit skönt att sova men man måste ju göra det man måste så jag gick och jobbade men tyvärr så fanns det inte såmycket att göra, så jag satte mig ner och läste en stund sedan gick jag iväg för att jävlas lite med Elin och Elvis men då gick elvis och la sig på dörrmattan i kundmottagningen och det såg så skönt ut att man bara ville gå och lägga sig oxå... Sedan när jag slutade så åkte jag till gullmarsplan för att hämta mitt nya leg, och jag blev jätte nöjd med hur det blev... Sedan åkte jag hem, men jag hann typ inte göra så mycket för att jag bara däckade på sängen och så sov jag för natten...
 
        
     


Min lördag var ganska händelse rik jag tog en dusch och sedan käkade jag frukost sendan började jag att göra mig i ordning för att jag skulle åka till min pappa så jag ringde till Sara och frågade om hon ville följa med dit men hon skulle göra något annat, men hon skulle komma förbi lite snabbt för att hämta sin 500 kr som jag var skyldig henne efter att jag köpte hennes gammla ipod, sedan åkte hon vidare.... Fredrik skjusade mig till pappa men han stannade inte med mig för att han oxå skulle till sin pappa för att hälsa på, så han åkte på en gång när han hade släppt av mig i Norsborg... När jag kom upp så hade pappa köpt 4 st aquatini till mig som jag fick och sedan beställde vi pizza till middag.... När vi hade käkat klart så tog vi en taxi till hallunda (pappa var för lat för att gå) för att gå till botvid och ta en öl (det blev en cider för mig)men jag hann inte mer än att dricka upp min cider för än Fredrik ringde och sa att han var påväg till hallunda för att hämta mig och då skulle vi tydligen gå på bio med Raimo, Adde och Angelica.... Vi såg "natt på museet 2" och den var as bra , mycket rolig och nytt, så jag blev jätte nöjd med kvällen...


        



Söndagen var oxå ganska rolig vi åkte till min morbror för att han har köpt en till leonberger valp så nu har han 3 stycken leonberger hanar som är jätte söta, sen så grillade janne och fixade massor med mat... Den första tuggan jag tog av den grillade maten så fick jag gåshud, det var så himmla gott att jag bara satt och njöt av varje tugga jag tog... Det var den första riktiga grillade måltiden för denna säsong, sedan när vi hade "ätit dom ur huset" så tackade vi för oss och åkte hem och när vi hade kommit hem så sa Fredrik att jag skulle gå in i rummet och vänta på att han kom för att hämta mig och när han kom och hämtade mig så visade det sig att han hade köpt en ny ljusstake till mig och jag blev jätte glad, sen var det dagas att i princip bara gå och lägga sig för natten...

     


Så var det måndag igen och Praktik igen, inte mycket idag heller det mesta blev klart ganska snabbt, så jag satte mig ner för att läsa och jävlas lite med Elin...

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0