Måndag

Just nu sitter jag på praktiken kl är 12.02 och jag har inget att göra finns inte så mycket att göra, det är inte så många bilar idag...
Människor håller ju i sina pengar pga finnanskrisen antar jag...
Vissa dagar har ví jätte mycket att gör och vissa finns det absolut inget att göra...
Ja ja jag får väl gå ut i verkstan och mobba Jenni lite... C(=

Jag är så jävla trött för jag kunde inte sova i natt och det kunde inte fredrik heller för den delen vi låg uppe och stirrade i taket fram till kl 2 på natten, skit jobbigt...
Mitt huvud var jätte trött men min kropp ville bara ligga och vrida och vända på sig, hela jävla tiden...
Så jag är inte riktigt på humör idag, men jag försöker att hålla en god min, så att man inte är bittsk mot kunderna...
Om man är det så kanske dom vänder i dörren när dom ser att man har som ett åskmoln över huvudet...

Får se vad som händer senare idag, ringde min pappa igår och han sa att han skulle ringa tillbaka till mig men det gjorde han aldrig så han kanske ringer senare...
SUCK...

rock on dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0