Ledig idag

Yaaayyy!
Ingen skola idag, skönt...
Så vad har jag gjort idag, hummm!
Jo jag har sovit till klockan 10 sen kunde jag inte sova mer, så då ringde jag Sara och kollade om hon ville följa med mig till Farsta och shoppa och det ville hon så då var det dax att börja fixa sig sen åka till Farsta... Först gick vi till banken för att jag skulle sätta över min lön på kontot och på samma gång så fixade jag telefonbank, man få mycket från banken när man har fyllt 18 har jag märkt...
Sedan gick vi till H&M för att både jag och Sara behövde köpa lite nytt smink och smink borttagningsservetter, Sedan gick vi till Ginatricot och kollade, och där köpte jag två nya linnen, en i grönt och en svart...
När vi var påväg till mcdonalds så tog vi en sväng in på apoteket och köpte ansiktskräm, jag behövde en ny så varför inte köpa en där...
Vi gick och käkade efter det och sedan åkte vi typ hem för att vi inte hade så mycket mer att göra + att Sara skulle åka iväg med hennes Kusin (tror jag)...
Så jag åkte hem för att packa, För jag åker till Tallin imorgon och kommer inte hem för än på Söndag...
Så jag vill säga grattis till min mamma och hennes man som firar 10 år som gifta, Grattis!

     
        

Just det på tal om grattis så vill jag säga grattis till Adde som fyllde år igår och han fick en "mankini" av oss i present, om ni inte vet vad en mankin är så är det en såndär badräkt som Borat har på sig i sin film, Grattis Adde!!!!

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0