Grattis

Fick en ros idag av fredrik eftersom att vi har varit tillsammans i 1 år och 8 månader...
Tack så mycket min ängel....

Idag ska vi åka och fria patrik (saras pappa) som fyller år imorgon, många grattis och jätte kram på dig...
Ska säga grattis till sofie (saras storasyster) som oxå fyller år...
Ni får båda ha en jätte trevlig födelsedag...

Tack för den jätte goda maten och det trevliga sällskapet...

Lite senare på kvällen så kom Marcus, Alex, Micke och Sofia och vi hade en jätte trevlig kväll med bra musik och god dricka... Sedan vi typ 2 tiden så pallade jag mig hem då fredrik kom och hämtade mig, och med honom hade han Raimo och Christoffer....
Men det var bara att hoppa i säng på en gång för jag var så jävla trött och ville bara sova...

rock on dudes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0