3/5-09

Idag åkte jag med fredrik och Raimo till kungens kurva för att fredrik och Raimo skulle kolla på cyklar, och då visade det sig att Fredrik hittade en cykel som kan gillade och då köpte han den..
Nu när han har en cykel så kanske bilen kommer att få stå så att han tar cykeln till jobbet, och med det så spara man massor med pengar som igenkligen skulle ha gått till bensin...
Och om man spara pengar så kommer man kanske kunna göra något roligt istället för att vara fattig hela tiden...
Man kan ju alltid hoppas, och jag tror att det kommer att gå bra...

Och så kanske jag ska få Raimos cykel som han inte använder han ska typ bara fixa upp den sen kommer jag att få en i princip ny cykel....
Roligt roligt, då ska det bli cykla av...

Jahapp, då var det söndag igen så det blir väl en tidig kväll så man orkar att gå upp imorgon...
Praktik imorgon ska bli roligt, gillar min praktik plats...

rock on dudes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0