1 maj

Idag åkte vi iväg till Långsjön för att sola och grilla, först i början var det bara jag, Sara, Fredrik, Raimo, Adde, Angie och Christoffer senare kom Dennis och Alex...
Vi satt och grillade korv och rökte vattenpipa mycket trevligt, sedan åkte Christoffer och Fredrik iväg och köpte lite grejjer och då hämtade dom oxå en fotboll, så när det blev lite kallare och solen hade gått ner så började vi att spela fotboll och jag stog i mål...
Jag har tyvärr fortfarande blåmärken på min fot och jag har konstaterat att men inte ska spela fotboll i ballerina skor...
Det gör ont!!

                                  

Sedan under natten vaknade jag vi typ 2 tiden av att jag hade en så sprängade huvudvärk, så när jag skulle upp för att ta en huvudvärkstablett så insåg jag att jag inte kunde se för att det bultade så brutalt i mitt huvud...
Det var jätte läskigt så jag fick stå inne på lilla toan ett tag tills jag kunnde se något, sedan tryckte jag i mig min panodil och gick tillbaka in i rummet där jag satte mig på sängkanten och väntade på att tabletten skulle börja att värka...
När den väl gjort det så kunde jag somna om och sova gott...

rock on dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0