sommarlov!!

Ha Ha nu är det sommarlov jippi, men har tyvärr inget sommarjobb än hoppas att jag får nått...
Under midsommar så ska Fredrik till sundsvall, så jag ska väl åka med mamma och familjen till landet som ligger i Skärplige (3-5 mil från tierp...
Det ska bli roligt att spendera lite tid med familjen oxå men inte fullt lika roligt att vara ifrån Fredrik i 2 veckor, 2 VECKOR det är jätte lång tid ju...
Jag kommer att sitta och vara depprimerad och kommer typ att ringa honom varje dag, eller så får han ringa mig...
Nu får jag det att låta värre än vad det är men jag gillar inte att vara från honom länge men då kommer man typ inte att släppa varan på en vecka när man träffas igen, och det är positivt...

Från det ena till det andra, slutade skolan idag så man börjar i 3:an nästa år, roligt roligt...
Fick mina betyg idag, jag blev nöjd inga IG i alla fall...
- 2 MVG
- 6 VG
- 8 G
Jag tycker ialla fall inte att det var så dåligt...
Jag blev nöjd och min mamma blev glad och det blev min pappa oxå, av pappa fick jag till och med 500 kr av honom och det var generöst av honom...

Satt och snackade med M som jag inte har snackat med på över 1 och ½ år och det var kul att höra hennes röst igen efter så lång tid...
Jag hoppas att vi kommer att prata oftare, så att det inte blir som innan igen...
Me love ya girl...

Jag kollade precis min inkorg på facebook och där hade en vännina till mig skrivit och frågade om han fick låna mitt namn, om hon får en flicka (hon är gravid om ni inte förstog) och då vill hon att den ska heta Emilia i förnamn...
Det kändes roligt att hon ville ta mitt namn och det kändes lite som en komplimang...
Man kan säga att jag blev lite rörd... =)

Rock on!


 


Kommentarer
Postat av: Frida

men gumman :O du åker upp och jag ner :/ haha jag är uppe nu och åker hem imorgon ! men jag saknar dig vi måste ses snart . Pusspuss älskar dej massor <3

2009-06-16 @ 11:10:00
URL: http://frulundin.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är ett så vackert namn... Så klart jag vill att min barn ska heta Emilia om det blir en dotter. :)

2009-06-16 @ 17:35:11
URL: http://gonsan.blogg.se/
Postat av: emilia svärd

ni är båda så söta!!!

2009-06-17 @ 21:27:26
URL: http://nooshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0