regn regn och ännu mer regn =(

Jupp idag behöver men ett paraply...
Umbrella ella ella eh eh...
Vart tog det fina vädret vägen undrar man??
Stannade hemma idag från skolan för att jag inte mår bra än men jag ska gå till praktiken imorgon, jag känner att jag måste ut ur denna lägenhet...
Jag pallar inte att ligga i sängen något mer, som tillexempel igår så kom jag inte ens upp ur sängen för att jag mådde piss....
Men idag mår jag bättre...
Jag blir förbannad på min webcam som inte vill funka, alla inställningar och sånt finns redan på datorn men den vill endå inte funka....
Jävla piss grejjer...

jag fick ett par as cool bilder av Fredde (mitt x) som jag tänker lägga upp...

  
     
     


 

Rock on!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0