Måndag

Under min måndag så hände det inte så mycket, gick till praktiken och jobbade lite...
Sedan under lunchen så kollade jag min facebook och då hade jag fått ett mail av en k Eriksson som berättade att jag har två kusiner, som jag inte visste så först blav jag chockad sedan blev jag bara glad, så jag har två små kill kusiner oxå..
roligt roligt...
Så jag ringde till min pappa för det är hans syster som har barnen och han blev oxå förvånad för han har ingen kontakt med större delan av sin sida av släkten och jag vet inte varför...
När jag pratade med min pappa så kom det fram att företaget som han jobbar på gick i konkurs i måndags förra veckan, så han kan bli arbetslös om ingen köper upp företaget...
Jobbigt..
Hoppas att går bra för honom...

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0