___

Först vill jag börja med att säga en sak...
Det första min mamma sa till min när jag vaknade i morse va att Michael Jackson hade dött...
Så jag vill bara säga , Må han vila i frid


R.I.P Micheal Jackson
1958-2009
world pop icon



Nåja jag har inte skrivit så mycket denna vecka har jag märkt så jag kände att det var dax nu...
Så vi kör en samman fattning från Fredagen (midsommarafton)...

Jag satte mig i en bil i ca 3 timmar för att åka till rättvik för att träffa min syster men hon jobbade tyvärr hela helgen så jag fick umgär med min bror och hans flickvän och kompisar men jag åkte på att jobba på lördags eftermiddagen men det var roligt och jag fick umgås med min syster då oxå...
Så var det dax att åka hem på söndagen och då fick min brors tjej fixa gizmos tass som det var lite fel på, men nu ser det jätte bra ut och hon mår jätte bra...
Måndag träffade Frida och drack lite kaffe och snackade lite skit...
Roligt roligt...
Tisdag åkte till nacka forum med mamma och co och shoppade lite men hittade inget som jag blev intresserad av så jag köpte bara 2 par solglasögon istället....
Onsdag en hel dag inne i stan med familjen och käkade glass och kollade på båtarna som är med i Volvo ocean race, sedan gick vi och käkade och drack lite öl, gött...
Torsdag, firade L som fyllde 11 och sedan bar det av till maskerad fest, det var T som oxå fyllde år så då fixade dom en maskerad...
tyvärr så blev det lite jobbigt, några människor blev lite för fulla så vi fick ringa ambulasen 2 gånger för att det var 2 personer som var tvugna att åka in till sjukhuset...
så jag hoppas att det gick bra för dom...
Idag fredag, just nu sitter jag hemma och luffar men jag ska snart åka till Fredriks jobb för att göra honom sällskap och dricka lite kaffe och sola...
Mys Pys...
Så det var allt för idag ska försöäka att skriva i morgon....
Ha det bra så länge så kommer jag med uppdateringar om mitt liv...

Rock on!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

gumman , kna informera om att tjejerna mår helt okeej idag :) dock skäms dom som bara tusan men det förtjänar dom ;) Du ska hem te Thomas och äta tårta här nån dag :D <3

2009-06-26 @ 17:40:36
URL: http://frulundin.blogg.se/
Postat av: emilia

men det är ju bra det så att det gick bra för dom och att ingen blev skadad eller nått

2009-06-26 @ 21:25:35
URL: http://nooshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0