Så var det söndag igen!

Idag så kom Frida över för att dricka lite kaffe med mig medans Älsklig cyklade över till R för att fixa med han cykel...
Sedan gick jag och Frida upp till cenrtum för att möta upp T, för att dom skulle handla mat...
Efter det gick vi hem till T...
Och efter att dom hade käkat så gick vi ner till anneboda bmx bana för att träffa Älsklig och R....

När det var dax för middag så gick jag och Älsklig och R hem för att laga mat...
Vi käkade vårrullar och nudlar med sweet chilli sås, mums!

På kvällen så åkte jag och Älsklig över till R för att jävlas lite med pigges mamma och syster..
När va var klara med det så var det dax att åka hem och sova...

Och det var så min söndag  var...

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0