17 juli 2009

Sitter hemma och luffar hemma, jag vill att Älskling ska komma hem så jag slipper att sitta själv...
Han får ju semester idag, och det ska bli skönt att vara med honom, och jag tror att han behöver 4 veckors semester för att pusta ut riktigt ordentligt....

Det fina väderet är tillbaka och jag är super lycklig...
Ska kolla om vi inte kan åka och bada idag bara för att njuta av det fina vädret...


S frågade mig precis över msn om jag kunde vara hundvakt imorgon för att hon och bror min ska gå på akvariet och då är det lite svårt att ha med sig Thiara...
Men jag sitter gärna hundvakt för att Thiara är bara för underbar och Älskling är ju helt sold för henne...
Så han kommer nog att bli glad nar jag säger att Thiara ska komma hit...'



Rock on!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0