30.12.2009

Hello
Just nu är det -10 grader kallt och jag känner att jag håller på att frysa rumpan av mig när jag ska gå ut och röka...
Men så är det när det är snö och kallt, tur att man bor i en halv varm lägenhet...
men igår när jag kom hem så märkte jag att det var jätte kallt i mitt rum, tur att man har ett mänskligt element som man sover i samma säng som...
=D

Imorgon så kommer sara , jenny och jennys kille hit och ev. jimmy för att fira nyår med mig och älskling...
mycket roligt, men innan partyt börjar så ska älskling åka till systemet för att köpa lite dricka....

Ikväll kl 20 så ska jag parkera framför TV och kolla på Victoria Secret Mode Show...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0