29.12.2009

Hello
Nu har grabbsen kommit igång med garderob monteringen, det är lite om och men med tanke på att instruktionerna är fel ritade, men men tur att dom inte är dumma ialla fall...



Innan jag och älskling åkte hemmifrån så kom min morbror och moster över med hundarna och min ena kusin...
Dom hade varit hos tatueraren för att kusinen min har införskaffat sig en tatuering...
Én mycket snygg sådan, ser själva och säg vad ni tycker...



Fortsättning följer om garderobb bygget!!!


Nu har man delat en vinare med Bosse och käkat en super god middag med kött, beanessås och potatis kroketter till...
och nu ska grabbsen fortsätta med garderob bygget...
Snat klara har bara en sektion kvar...

Fotsättning följer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0