28.12.2009

Hello
Åh va glad jag blir när jag såg att jag fått 7 Kommentarer på förra inlägget, så nu ska jag sätta mig och läsa era bloggar, hoppas att ni kommer tillback att denna sida och fortsätter att kommentera..

Idag har det inte hänt så mycket, jag har suttit och kollat lite på TV men fanns inte så mycket att titta på tyvärr, sedan har jag druckit kaffe med älsklingen...
Men nu så är han ute på parkeringen och skottar fram parkerinsplatsen igen, för igår när vi skulle ut och åka pulka så tog det ca 20 minuter att få loss bilen...
men det är sånt man får räkna med när det ligger snö på marken, men jag lider inte i alla fall jag är ju en sån person som gillar snö...=D



Ni mamma och mormor sitter här brevid mig när jag skriver, dom har varit på sjukhuset idag för att hälsa på min morfar, han fick svårt att andas igår morse och fick åka ambulans in ´till SÖS, men mormor sa att han mådde bra men var kanske lite grinig....

Nåja, jag vet inte vad som händer ikväll mén något roligt måste ju hända, heller vad säger ni...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0