25.12.2009

Hello
God jul på er alla där ute...
Det har varit lite dålig uppdatering den senaste veckan, men jag ska börja att uppdatera nu, för jag har nämligen fått en Mini-laptop i julklapp av min älskling och man känner sig lite bortskämd när man berättar att man har fått den i julklapp...
jag känner mig ialla fall bortskämd =P
Nåja, igår var det julafton så jag tänkte visa vad jag fick i julklapp...

Av små syskonen!
  
halsband                                  sten hjärta      
Julklappar till mig och Älskling Från Mamma och Roger!
     
tallrikar                                   handdukar                                 bestick
Från mamma och roger till mig

Underkläder
Från storebror

Washi kniv och skalkniv

Och Sist men inte minst
Från Älskling

Mini-laptop, väska och USB-minne på 8 GB
Jag är så glad över min nya mini PC, och jag känner mig som den lyckligaste tjejen i världen...=D

Idag var vi oxå hemma hos pappa och firade mini jul med ännu mera julmat och där fick jag oxå en julklapp som var pengar och en trisslott (tyvärr vann jag inte någon miljon som jag hade hoppats på) men men, imorgon så ska jag och älskling över till hans pappa och fira mini jul där oxå så det blir mycke julmat, och jag känner redan att jag är lite trött på jul mat nu, men jag får väl ståut med en måltid till...

God jul och god fortsättning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0