12.12.2009

Hello
Lördag idag och nu tror jag att förkylningen börjat att släppa, jag känner mig inte lika hängig längre och näsan har i princip slutat att vara täppt...
Så jag kommer nog att vara frisk till på måndag...
Igår blev det en sen kväll, jag och älskling gick inte och la oss för en kl 5 i morse...
Men jag tycker inte att vi sov så länge i morse heller med tanke på att det blev sent, vi gick upp vid kl 11 eller 12 och jag tycker inte att det var så sent med tanke på att vi bara sov i 6 timmar...
Men men det var en mycket trevlig går dag/kväll/natt för Fru Lundin och C kom över och vi hade några ganska så intensiva diskussioner om att mellan himmel och jord och jag tycker att det är jätte roligt att diskutera saker med Fru Lundin för hon har alltid nått att kommentera...
Så nu sitter jag i soffan hemma, älskling är och hjälper en jobbar kompis att flytta, mycket snällt av honom...
Sen när han kommer hem så ska vi äta middag, jag tror att det blir hemmagjorda köttbullar med spagetti och så tänkte jag eventuellt göra en sallad till mig...
Sen vet jag inte vad som kommer att hända men jag ska nog bara ta det lugnt så att jag hinner att bli frisk tills måndag...
Men jag kanske skriver senare...
Rihanna : Russian Roulette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0