09.12.2009

Hello
Lill-lördag idag men ingen fest för mig ialla fall, jag tror att jag börjar att bli sjuk...
Jag har ont i halsen, ont bakom öronen (det får jag alltid när jag blir sjuk) , tunga ögon och känner mig trött, snorig + snörvlig och till råga på allt så är ju näsan oxå täppt...
Men man ska ju inte lägga sig i ett dike för det, nej nej, jag ska jobba imorgon om det inte blir värre, men det tror jag inte...
Nå så, idag så fanns det inte så mycket att göra tråkigt nog så jag och E satt och drack kaffe och spelade kort med varandra, jag lärde henne ett nytt kortspel som kallas krig, och jag tror att vi spelade det tre gånger (jag vann alla tre gånger) sen ville inte E spela med mig någe mer...=(
Men men, så jag tog en bild på vårat kortspel och våra kaffekoppar...



Så, så rolig har min dag varit...
Lite senare så ska jag färga mammas hår och hon ska färga mitt, det kommer att bli kastanje färg som kommer i håret så vi får se hur det blir men det kommer nog att gå bra, inte så mycket som kan gå fel med tanke på att jag redan har mörkbrunt hår och nu ska det bli typ rödburnt...

Men men jag kanske tar en bild på håret senare och visar annars visar jag imorgon..

Cascada : Bad Boy



Kommentarer
Postat av: Frida :)

haha , nu medans jag läste ditt inlägg satt och och lyssnade på låten på spotify ? läskigt va :O hahahhaha :D:D <3

2009-12-10 @ 14:05:42
URL: http://frulundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0