08.12.2009

Hello
Idag har jag bara varit för trött, jag har i princip varit övertrött hela dagen och bara suttit och fnittrat åt ingenting...
Men sen när jag slutade så blev jag bara jätte trött och jätte irriterad på ingenting, jag kände mig jätte taskig mot älskling som fick sitta och lyssna på mitt suckande och stånkande....
Men men även den bästa kan ju ha dåliga dagar, tur att jag inte blev irriterad på praktiken ialla fall...
När jag och Jenni inte hade något att göra så stog hon och filmade + fotade mig, och det var en bild som blev super cool tycker jag, men ser henne och allt i backgrunden när hon står inne i kundmottagningen medans jag står ute och röker, ni får väl se och säga vad ni tycker...



Så nu har jag duchat och tänker nog gå och lägga mig typ nu snart, men alla får ha en trevlig kväll...
God natt!


Sara Dawn Finer : Standing Strong


Kommentarer
Postat av: jenni

Tjena emilia, fotografen här och jag ville bara säga

Skyssta bananer.. hahaha

2009-12-08 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0