06.12.2009

Hello
Sorry för att jag inte har varit så duktig med att skriva i dom 2 senaste inläggen, men jag har varit för trött för att sitta och skriva och kännde inte för att göra något överhuvudtaget...
Men men, nu är jag här och det är den andra advent...

Dagens bild!

Igår så fick jag en jätte lust att baka, vet inte varför men ialla fall jag satte igång med ett bullbak och idetta fall blev det lusssebullar...
Tur är ju att dom blev bra men lite söta, men men det ska smaka ialla fall....
När mamma och R kommer hem så ska vi sätta oss ner och fika, med kaffe och lussebulle, *mums!
Nåja, ikväll kommer Fru Lundin hem från borlänge och jag hoppas att hon kommer ihåg att hon skulle ringa mig men vi får se, annars får jag ta och ringa till henne...
Måste prata med henne om morgondagen, hon ska ju följa med mig och älskling till hemvärnsgården...
Där min pappa är kvartersmästare inom millitären, dom har en familjen dag där den 7 dec (imorgon) och då blev vi inbjudna, Fru Lundin fick till och med en enskilld inbjudan av min pappa och jag tyckte att det var lite roligt...
Ja ja, nu ska jag försöka att hitta på något med min rastlösa karl som ligger här brevid mig och halvsover....=P Får se om jag lyckas att få liv i honom...

Dagens Låt!

Beyonce : Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0