04.12.2009

Hello
Har inte så mycket att skriva om idag, har varit i skolan och haft teori...
Inte så mycket mer om detta för jag känner mig inte riktigt jätte sugen på att skriva så mycket idag...
Nu ska jag och älskling kolla på filmen flickan som lekte med elden, för älskling ville se den...
Jag så den igår kväll med mamma och R medans älskling jobbade...
Men jag har inget emot att kolla på den igen...

Dagens bild!

Jag hittade denna bil i ett av mina fotoalbum, och den beskriver hur mycket jag vill ha vinter om inte vinter så vill jag ha sommar...

Dagens Låt!

Avril Lavigne : My Happy Ending

Det var allt för idag, trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: jenni

Jag brukar inte bli så sugen på att snönn ska komma men nu vill ju jag faktist de..

såg lite mysigt ut lixon ba

2009-12-05 @ 17:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0